pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu www.bezanex.sk
Zmluvné strany
Predávajúci
Názov: BEZANEX s.r.o
Sídlo: Gabčíkovská cesta 1025/28, 929 01 Dunajská streda, Slovenská republika
IČO: 45512965
DIČ: 2023025521 / IČ DPH: SK2023025521
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súd Trnava, Oddiel: Sro, vložka číslo: 25460/T
Bankové spojenie: Všeobecná úverová banka a.s.
Číslo účtu: 2740835053/0200
(ďalej len „predávajúci“ )
Kupujúci
Nákup tovaru prostredníctvom elektronického obchodu môžu uskutočňovať fyzické osoby aj právnické osoby bez ohľadu na právnu formu, zaregistrované v databáze elektronického obchodu prevádzkovaného predávajúcim (ďalej len „kupujúci“) a umiestneného na www.bezanex.sk (ďalej len „elektronický obchod“).
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim – fyzickou osobou (spotrebiteľom) sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z.z .o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP") upravujúcimi podrobnosti pri uzatváraní a realizácii kúpnych zmlúv.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorý je podnikateľom v zmysle §2, ods. (2) zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník), výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v platnom znení, ako aj súvisiacimi predpismi.
Tovar ktorý nie je v predajni, ale je na sklade bude dodaný v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 1-2 týždňov. V prípade vyčerpania skladových zásob bude táto skutočnosť oznámená zákazníkovi mailom a objednávka nedodaného tovaru bude stornovaná
Vo výnimočných prípadoch najmä pri objednávke koľajníc a profilov posuvných systémov môže byť cena dodatočne upravená o čom bude zákazník dopredu informovaný.
Balné može byť účtované zvlášť vo výške 3,-€ s DPH, okrem výnimočných prípadov, kedy nie je potrebné tovar ďalej baliť za účelom ochrany pred vonkajšími vplyvmi.
Ceny dopravy pre Slovenskú republiku
|
|
Reklamáciu, vrátane odstránenia chyby, je predávajúci povinný vybaviť do 30 dní odo dňa, kedy mu bola reklamácia alebo správa o chybách doručená, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na lehote dlhšej. Ak ide o chybu, ktorej odstránenie si vyžiada lehotu dlhšiu ako 30 dní alebo o chybu, ktorej uznanie predávajúcim si vyžiada vypracovanie znaleckého posudku, je predávajúci oprávnený predĺžiť lehotu vybavenia reklamácie, maximálne však o 30 dní. O predĺžení lehoty je predávajúci povinný informovať kupujúceho pred uplynutím riadnej 30-dennej reklamačnej lehoty.
Reklamovať tovar môžu zákazníci písomne (poštou, emailom: objednavky@bezanex.sk), alebo osobne v predajni: Gabčíkovská cesta 1025/28, Dunajská Streda.
Pri tovare, ktorý bol doručený dopravnou spoločnosťou je nutné reklamáciu nahlásiť písomne (emailom) najneskôr do 48 hodín od prevzatia tovaru.
Poškodený, reklamovaný tovar je potrebné doručiť predávajúcemu poštou na adresu: BEZANEX s.r.o., Gabčíkovská cesta 1025/28, 929 01 Dunajská Streda, alebo priniesť osobne do predajne v Dunajskej Strede.
Do zásielky okrem vráteného tovaru kupujúci priloží vyplnený Reklamačný formulár (verzia xlsx, verzia pdf), v ktorom uvedie z akého dôvodu výrobok reklamuje. Je nutné, aby kupujúci podrobne popísal vady a dôvody reklamácie. Ďalej priloží: kópiu faktúry, alebo údaje, podľa ktorých je možné kupujúceho a jeho objednávku identifikovať (najlepšie číslo objednávky, faktúry, dodací list).
V reklamačnom formulári uveďte želaný spôsob vybavenia reklamácie: odstránenie vady /výmena tovaru, zámena tovaru za iný, vrátenie peňazí. V prípade žiadosti o vrátenie peňazí uveďte číslo účtu a kód banky, na ktorý vám bude čiastka prevedená.